گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از جمله شهرهای کویری استان سیستان و بلوچستان شهر زابل است که مردمان آن شهر به زبان فارسی سیستانی صحبت می کنند ره آورد این شهر شامل غذاهای سنتی ، صنایع دستی و ... می باشد. از جمله معروف ترین غذاها و خوراکی های معروف این شهر چنگالی ،آچار ، غلور ،کشک زرد گندم شیر، کل جوش و ... می باشد. پشتی بافی ، گلیم بافی ، حصیر بافی و خولک بافی نیز از جمله صنایع دستی این استان است.

اغلب مردم زابل اهل تسنن هستند این شهر دارای اقلیم بیابانی گرم و خشک است و اکثریت مردم از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند. محصولات عمده ی زراعی این شهرستان غلات ،محصولات جالیزی و نباتات علوفه ای است. با خرید بلیط هواپیما زابل از این شهر کهن ایران زمین که زادگاه پهلوانان ایرانی همچون زال و سام و رستم دستان است دیدن کنید. برای تهیه بلیط سیستمی هواپیما خود میتوانید به زابل سفر کنید و سفری آرام را تجربه کنید.

همانطور که می دانید سومین دریاچه ی بزرگ ایران دریاچه ی هامون از جمله جاذبه های معروف این شهر است. اردیبهشت ماه بهترین زمان سفر هم از لحاظ آب و هوا و هم از لحاظ برگزاری جشنواره ی بومی و محلی سالانه در این شهر است. از دیگر جاذبه هلی گردشگری این استان می توان به شهر سوخته که در کیلومتر 56 جاده ی زابل قرار دارد اشاره کرد. در سی و هشتمین اجلاس یونسکو شهر سوخته به عنوان میراث فرهنگی جهانی ثبت شد.

قلعه ی بزرگ کوه خواجه که از دوره ی اشکانیان به یادگار مانده و بنای آن از سنگهای بارالت سیاه رنگ است از جمله آثار ماندگار گردشگری این شهر محسوب می شود با تهیه بلیط هواپیما و سفری هوایی به این شهر از جاذبه های گردشگری آن دیدن نمایید. زابل پر از قلعه می باشد از دیگر قلعه های آن می توان به قلعه دختر و قلعه سام اشاره کرد که به ترتیب در روستای کوه خواجه و در روستای سکوهه واقع هستند. زیارتگاه معروف بی بی دوست که درشمال شرقی این شهر واقع است در دشتی گرم و خشک روی تپه های باستانی قرار گرفته است. و قدمت آن  به دوره ی اشکانیان باز میگردد.

فرودگاه این شهر نیز دارای پروازهای محدودی است و روزانه یک یا دو پرواز بیشتر به آن رفت و آمد ندارند از جمله ایرلاینهای معروف که به زابل پرواز می کنند هواپیمایی ماهان است که شما میتوانید برای سفر کردن به این شهر بلیط هواپیما پرواز ماهان را برگزینید و سفری امن و آرام را تجربه کنید . با پیشرفت این شهر در آینده ای نه چندان دور پروازهای متعدد دیگری نیز به این شهر پرواز خواهند داشت و برای مسافر انتخاب های بیشتری را رقم خواهند زد.

 

 

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی