گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از جمله شهرهایی که از لحاظ گردشگری جزو شهرهای اول کشورمان محسوب می شود و از لحاظ جمعیت چهاردهمین شهر به حساب می آید و آن همدان است. یکی از کلان شهرهای ایران که منطقه ی غربی و کوهستانی ایران واقع است . محوطه ی باستانی هگمتانه نیز که نام قدیمی همدان است و در آن کتیبه ی گنجنامه پیدا شده است که به دوره ی هخامنشیان پیدا شده است. از جمله نام های دیگر این شهر می توان به اکباتان ، اکباتانا ، هگمتان ، آنادانا بوده است.

آب و هوای این شهر متغییر است و از لحاظ سردی و باران آمار سالیانه آن متغیر است.این شهر در دامنه ی کوهستان الوند واقع است و رودهای الوسجرد، دره مراد بیک ،آبشینه و عباس آباد را نام برد. از جمله آثار باستانی این شهر می توان به مسجد جامع همدان ، بازار همدان ، میدان امام همدان و همچنیت آرامگاه بابا طاهر ، آرامگاه بوعلی سینا ، شیرسنگی و برج قربان را نام برد با خرید بلبط هواپیما همدان از این شهر کهنسال و با قدمت بازدید کنید.بلیط سیستمی هواپیما همدان را به راحتی می توانید از نزدیکترین دفتر هواپیمایی محل زندگی خود تهیه نمایید.

بسیاری از مردم برای دیدن طبیعت زیبا و بکر همدان به این شهر آمده و از مناظر زیبای آن از جمله دره ی مراد بیگ ، دره ی گنجنامه ، دره ی امامزاده کوه را نام برد.ازدیگر مکانهای باستانی مذهبی آنجا می توان به مسجد جامع همدان ، مسجد میرزا تقی را نام برد. تمامی شهرهای کهن کشورمان غذاهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و این شهرها را از یکدیگر تفکیک می کند همدان نیز جزو همین شهرهاست که از جمله غذاهای محلی آن می توان ترشی ها و مرباهای مختلفی را نام برد. غذاهای مختلفی از جمله آبگوشتهای آن بسیار مشهور می باشد .

سوغات و ره آورد این شهر ظروف سفالین آن است که طرفداران بسیاری دارد و گردشگران خارجی نیز از آن بسیار استقبال می کنند. شما نیز می توانید با خرید بلیط هواپیما با خانواده و یا دوستان خود شهر زیبای همدان را از نزدیک ببینید. یکی از مکان های دیدنی که در ایران همه به نام این شهر می شناسند اما در چندین کیلومتری آن واقع است غار علیصدر می باشد. که گردشگران داخلی و خارجی زیادی سالانه به این شهر برای بازدید از غار معروف آن می رود.

 

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی