گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شاید بسیار کم شنیده باشید که نام قدیمی شهر یاسوج ، گلهای یاس بوده است. قبل از این که به نام امروزی خود در آید آنرا یاسیج نیز می نامیدند. زبان مردم این شهر لری است که به لری بویر احمدی مشهور است. از جمله جاذبه های گردشگری طبیعی این شهر به آبشار یاسوج که در پارک جنگلی ، تنگه ی مهریان ،پیست اسکی کاکان ،آبشار تنگ تامرادی اشاره کرد.  

فرودگاه یاسوج نیز هرروزه پروازهای مختلفی به شهرهای دیگر ایران دارد و هر روزه به تهران نیز پرواز دارد شما به راحتی می توانید از شهری که هستید با خرید بلیط هواپیما یاسوج به این شهر پرواز کنید. برای تهیه بلیط لحظه آخری هواپیما این شهر نیز می توانید از سایتهای معتبر اینترنتی خرید خود را به آسانی انجام دهید.

این استان از لحاظ اقتصادی به کشاورزی و دامپروری وابسته است و فعالیت های صنعتی نیز در این شهر رونق خاصی دارد. برگزاری چهارمین جشنواره ی عشایری نیز در این شهر برگزار گردیده است. روستای کریک از جمله روستاهای خوش آب و هوای این منطقه است که بسیاری از گردشگران آن را برای اقامت چند روزه و گردشگری انتخاب می کنند.یکی از اتفاقات ناگواریکه در چند سال اخیر در محدوده این شهر رخ داد برخورد هواپیمایی به دامنه ی کوه بود که برای همه مردم ایران اتفاقی ناخوشایند بود و مردم را در سوگ فروبرد.

اقامت گاههای بوم گردی نیز امروزه بسیاری مورد توجه مسافران قرار گرفته است و مسافران در شهرهای مختلف ترجیح می دهند بجای اقامت در هتلها و مسافرخانه ها در اقامتگاهها که سنتی است اقامتی سنتی داشته باشند. دشتهای سر سبز یاسوج نیز در فصل بهار و تابستان برای تفریح مردمان خود این شهر و روستاهای اطراف مورد استقبال فراوانی قرار میگیرد . دامنه های سرسبزی که نهرهای روان از کنار آن میگزرند و طبیعتی زیبا را رقم می زنند. سفر به این شهر زیبای غربی را اگربرای یکبار تجربه کنید هرساله حتما زمانی را برای رفتن به آنجا فراهم می کنید تا بتوانید اوقاتی خوش را در آنجا بگذرانید. سفر با تهیه بلیط هواپیما نیز به این شهر آسانتر از سفرهای زمینی است و در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی می شود.

 

 

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی