گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ازجمله شهرهای خوش آب و هوای ایران که همیشه برای سفر مناسب است شهر زیبای شاهرود می باشد.این شهر در دامنه های جنوبی رشته کوه البرز در دست کویر واقع شده است. وهمین موقعیت آن باعث شده تا از جمله شهرهای سزسبز ایران به شمار بیاید این شهر از قدمت تاریخی نیز برخوردار است از جمله محله های قدیمی آن میتوان به محله ی شیر و خورشید ، شبدری ، باغ زندان ، مصلی و آسیاب مندلی اشاره کرد.

مردمی که این شهر را برای سفر خود انتخاب میکنند حتما برای دیدن جاذبه های گردشگری مانند خانه یغمایی ،بازار شاهرود ، بازار انارکی ها، قلعه قول ها ، نخلستانهای خرما و... به این شهر می آیند. موزه ی باستان شناسی و مردم شناسی شاهرود که در دوره ی پهلوی بنا نهاده شده است از جمله جاذبه های گردشگری است. موزه ی حیات وحش شاهرود که از 42 گونه جانوران اعم از پستانداران ، خرندگان و پرندگان است و همچنین حیوانات تاکسی درمی نیز در آنجا نگهداری می شوند نیز همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است با خرید بلیط هواپیما شاهرود به این شهر همیشه سرسبز ایرانمان سفری سبز داشته باشید.

تمامی مسافران گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند بلیط هواپیما سپهر360 را انتخاب می کنند. تا با اطمینان صددرصد بتوانند خریدی آسان و قابل اطمینانی را تجربه کنند. از جمله جاهایی که مورد توجه گردشگران خارجی می باشد موزه ی آب است که در خیابان مصلی ، داخل حسینیه سعادت برنجی واقع شده است. همچنین بوستانهای این شهر نیز مورد توجه مسافران است . پارک آبشار،پارک مادر  همچنین بوستان امیریه را می توان نام برد.

از دیگر مواردی که این شهر را متفاوت می کند داشتن معادن زغال سنگ می باشد.ازجمله  معادن مهم شاهرود می‌توان به معادن کرومیت، مس، آهک، گچ و سنگهای تزئینی اشاره کرد. سوغات شاهرود برگه ی زرد آلو ،قیسی ، کشمش ، انگور ، گیلاس و... اشاره داشت همچنین انواع کشک محلی ، ماست گوسفندی،آبغوره ، آلوی خورشتی نیز از سوغات این شهر است. از جمله صنایع دستی آن میتوان به گلیم ، جاجیم ، سفال و سرامیک اشاره داشت. با خرید بلیط هواپیما از سوغات و صنایع دستی منحصر به فرد شاهرود دیدن نمایید و برای سوغات برای عزیزانتان به یادگار بیاورید.

 

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.


    چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
    همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی