گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از جمله شهرهای جنوبی ایران که دارای منابع غنی می باشد و ناشناخته مانده است شهر بی نام و نشان گچساران است. این شهر در جنوب غربی کهکیلویه و بویر احمد واقع است. مردم این شهر به زبان فارسی صحبت می کنند و مرکز آن شهر دوگنبدان می باشد. گچساران از جمله شهرهای کاروان سرایی بوده که در راه شاهی واقع بوده است. یکی از القاب زیبایی که به این شهر داده شده است شهر آب و آتش می باشد زیرا به دلیل منابع آبی فراوان و وجود دومین میدان نفتی ایران و میدانهای گازی فراوان این لقب را این شهر داده اند.

گچساران در منطقه گرمسیری و قشلاقی واقع است و دارای دو نوع آب و هوای معتدل و خشک در نیمه شرقی و گرمسیری می باشد.از جمله جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر می توان به غار شاه بهرام ،قلعه سه قلاتون ، پل های باستانی خیر آباد، روستای باستانی رحیم آباد ، آتشکده و آب انبارها را نام برد با خرید بلیط هواپیما گچساران می توانید به این شهر ناشناخته سفر کنید. با تهیه بلیط چارتر هواپیما در این مسیر نیز می توانید از نقاط مختلف ایران به این شهر سفر هوایی داشته باشید.

از لحاظ اقتصادی این شهر به دلیل داشتن فراوانی منابع نفت و گاز ،مجتمع های پتروشیمی و شهرک های صنعتی مختلف در وضع مناسبی به سر می برد. از جمله بارگاههای معنوی این شهر بارگاه بی بی حکیمه خاتون خواهر امام رضا است که بسیاری از مسافران موقع سفر به این شهر حتما برای زیارت به این بارگاه ملکوتی هم میروند و نذر و نیازهای خود را ادا می کنند.

این شهر دستی بر هنر و سینمانیز دارد و یکی از قدیمی ترین سینماهای ایران به نام شب نشینی در جهنم در این شهر واقع شده است که امروزه در آن بسته است از جمله ورزش های معروف و پر طرفدار این شهر هاکی است که کارگران انگلیسی که برای کار به این شهر می آمدند با خود آوردند. با خرید بلیط هواپیما به این شهر صنعتی و تاریخی کشورمان بروید و اوقاتی خوش را در آنجا بگذرانید.

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی