گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از شهرهای مهم ایران که در میانه رشته کوههای زاگرس واقع است و دارای وضعیت آب و هوای کوهستانی است شهر زیبای کرمانشاه می باشد. این شهر در دوره های مختلف دارای نامهای مختلفی بوده است که به دلیل تغییرات حکومت ها طی تاریخ عوض شده است در دوره ی هخامنشیان کامبادان ، در دوره ی کاسی ها کلیپی و در دوره های دیگر نام های خاص خود را داشته است.

از جمله حکومت هایی که در این دوران به سر برده اند می توان به صفویه ، قاجاریه ، افشاریه و زندیه اشاره کرد. زبان اهالی مردم کرمانشاه کردی است وعده ای از مردم به گویش کلهری صحبت می کنند . یکی از مناطق موسیقی ایران که در صحنه ی موسیقی کردی و سنتی حرفی برای گفتن دارد. از جمله نامداران در این عرصه می توان به علی اکبر مرادی نوازنده ی تنبور نام برد

در کرمانشاه  همواره بزرگانی در زمینه ی ادب و هنر و تاریخ و سیاست  فعالیت داشته اند که از جمله ی آن می توان به میرزا محمدرضا کلهر نستعلیق نویس نامی کشورمان و همچنین ابوالقاسم لاهوتی شاعر و فعال سیاسی انقلابی را نام برد با خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به شهر فرهنگ و ادب ایران زمین بروید. خرید بلیط ارزان هواپیما برای این شهر کار دشواری نیست سایتهای مختلف اینترنتی می توانند در این زمینه شما را یاری کنند.

نخستین چاپخانه ی سنگی نیز در این شهر تاسیس شد و پس از آن چاپخانه ی شرافت احمدی به طور رسمی تاسیس گردید. کرمانشاه از نظر جمعیتی نهمین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود. از لحاظ اقتصاد مهمترین کارخانه ها از جمله قند، پالایشگاه نفت ، کارخانه سیمان و... در این شهر واقع است . پوشش محلی مردم این شهر پوشش کردی است که امروزه فقط در مراسم عروسی ها و جشنها مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر که میتوانید با خرید بلیط هواپیما به آنجا رفته و بازدید کنید :تکیه بیگلربیگی، طاق بستان، شکارگاه خسرو پرویز،سنگ نبشته بیستون ، معبد آناهیتا و غار قوری قلعه نام برد.

از غذاهای مشهور این خطه نیز می توان به خورشت خلال ، دنده کباب ، آش عباسعلی را نام برد اقامتگاههای مختلفی نیز برای اسکان مسافران و گردشگران در سراسر شهر تاسیس شده است که با هر سلیقع و نرخی که مسافران بخواهند میزبان آنان است. سفر با بلیط هواپیما به پادشاه شهرهای ایران را از دست ندهید.

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی