گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از شهرهای تقریبا ناشناخته ی کشورمان که هم از لحاظ زیازتی و هم سیاحتی مورد توجه است اما وجه زیارتی آن بین مردم عادی بیشتر جا افتاده می توان قم را نام برد. شهر نه چندان بزرگ نزدیک پایتخت که بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها در آنجا واقع است و بسیاری از مردم نیز به همین دلیل به این شهر سفر می کنند اما بهتر است بدانیم که این شهر جاذبه های گردشگری دیگری نیز دارد که می توان به بازار قدیمی آن اشاره کرد که صنایع دستی و سوغات منحصر به فرد ای نشهر را پوشش می دهد

اگر همراه تورهای گردشگری و به قصد سیاحت در کنار زیارت به این شهر قدیمی که قدمت آن به دوره ی پیش از اسلام می رسد بروید حتما در یکی از روزهای سفر راهنمای گروه شما را به بازار می برد تا از آنجا خرید کنید . از جمله صنایع دستی آن می توان به قالی ابریشم قم که بسیار ارزشمند است و همچنین در گذشته شغل بسیاری از مردم ای نشهر قالی بافی بوده است. از جمله بهترین ره آورد این شهر نیز می توان به سوهان آن اشاره داشت که بسیار پر طرفدار است. با خرید بلیط هواپیما قم از طریق اپلیکیشن نصب شده برروی گوشی خود می توانید بلیط لحظه آخری سپهر360 را چک کنید و خریدتان را با داشتن رمز دوم اینترنتی انجام دهید.

قم در ابتدا محل زندگی زرتشتیان بوده است که ممجان نامیده شده است. قم از این لحاظ قم نامیده شده است که محل جمع آوری آب ها و آب انار بوده است. آب و هوای این شهر گرم و نیمه خشک است که تابستان های بسیار گرم و زمستانهای بسیار سردی دارد. قم یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای ایران است که خصوصا طلبه ها حوزه ی علمیه به آنجا مهاجرت کرده اند و همچنین از کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان نیز مهاجرت هایی صورت پذیرفته است.

زبان بیشتر مردم فارسی است که با لهجه ی قمی بیان می شود از جمله غذاهای معروف این شهر آبگوشت قنبید که با کلم محلی درست می شود . آبگوشت بزباش و کال جوش نیز از دیگر خوراکی های معروف این شهراست. از جمله مراسمی که در این شهر بسیار ارج نهاده می شود جشنهای نیمه شعبان و مراسم تعزیه عاشورا و تاسوعا است که سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما به تین شهر می آیند تا در این مراسم شرکت کنند و از نزدیک با آداب و رسوم مردم ایران در این زمینه آشنا شوند.

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی