گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از شهرهایی که همیشه مورد انتخاب گردشگران است بیست و یکمین شهر بزرگ ایران که مرکز استان کردستان است شهر زیبا و سرسبز سنندج می باشد. یکی از افتخارات این شهر انتخاب آن از طرف سازمان یونسکو به عنوان شهر خلاق موسیقی می باشد.این شهری سنتی از لحاظ بافت شهری و موقعیت جغرافیایی دارای ارزش و اعتبار است این شهر که از شهرهای کهن و مقدس ایران زمین می باشد در گذشته به آن سنه می گفتند چون در دامنه ی کوه واقع شده است

آب و هوای شهر سنندج سرد و نیمه خشک و متمایل به مرطوب می باشد. بهترین فضل سفر به این شهر بهار و تابستان می باشد با خرید بلیط هواپیما سنندج در فصول مناسب سفر ، تعطیلاتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید. قیمت بلیط هواپیما این شهر را نیز از سایتهای معتبر اینترنتی می توانید به راحتی چک کنید و خریدی اسان و مطمین داشته باشید.

زبان مردم سنندج کردی اردلانی است و تاریخ حاکی از آن است که در گذشته ارمنی ها در این شهر اقامت داشته اند که کم کم مهاجرت کرده اند. دین و مذهب مردم این شهر اسلام اهل تسنن (شافعی) می باشند. همچنین لباسهای سنتی  مردم این منطقه برای زنان پیراهن های بلند پولک دوزی شده و برای مردان نیم تنه ای به نام چوخه از جنس پشم یا کتان است. قباهای بلندی که برروی لباس می پوشند.

مردم این شهر در جشنها و سرورها بسیار شرکت می کنند و برای جشنهای نوروز و چهارشنبه سوری ارزش خاصی قایلند. از جمله جاذبه های تاریخی مذهبی این شهر می توان به مجموعه عمارت شیخ محمد بن غیاثی ،عمارت سالار سعید،عمارت آصف وزیری ، خانه پیر مرادی ، خانه ی معمار باشی ، خانه معتمدی و... اشاره کرد. از جمله آثار مذهبی این شهر نیز می توان به مسجد هاجره خاتون ، دارالاحسان، مسجد وکیل و مسجد وزیر اشاراتی داشت با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر هوایی آسان همراه با خاطراتی خوش برای تعطیلات خانوادتان رقم بزنید.

خرید جزو لاینفک و وصف ناپذیر سفر به شمار میرود برای خرید سوغات در این شهر میتوانید به بازارهای قدیمی و جدید آن بروید از جمله بازارهای مشهور این شهر میتوان به بازار تاریخی سنندج و بازار سرتپوله اشاره کرد. از دیگر جاذبه های گردشگری آن که مورد توجه مسافران و گردشگران است میتوان به حمام های متعدد این شهر اشاره کرد. حمام شیشه ، حمام خان، حمام صلاحی ، حمام عبدالخالق، حمام عمارت آصف، حمام وکیل الملک را نام برد . با خرید بلیط هواپیما به راحتی به این شهر بروید و از آثار تاریخی آن و آب و هوای دل انگیز آن لذت ببرید.

 

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی