گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سرزمین کهن ما ایران دارای شهرهایی با قدمت چندین هزارساله است که یکی از دلایلی که گردشگران خارجی را به این سمت می کشاند آشنایی با تاریخ کشورمان و دیدن آثار تاریخی به جا مانده از آن زمان هاست از جمله شهرهای تاریخی ایران که قدمتی چندین هزار ساله دارد شهر قزوین است که در مرکز ایران واقع شده و مدت طولانی نیز پایتخت ایران بوده است. تاریخچه و قدمت این شهر به دوره ی ساسانی و زمان خلافت شاپور اول بازمیگردد همچنین در گذشته شاه راه اقتصادی جاده ی ابریشم نیز این شهر ایران بوده است.

از جمله القابی که به این شهر می دهند شهر خوشنویسی ایران نامداراد که از جمله نامدارانی همچون میرداماد قزوینی به این خطه متعلقند و از دیگر افتخارات این شهر دارا بودن بیشترین آثار تاریخی در مقایسه با دیگر شهرهای ایران و رتبه ی سوم در جهان از لحاظ دارا بودن آثار تاریخی است. کاروان سرای سعدالسلطنه ، میمون قلعه ، حمام قجر، مسجد جامع قزوین ، آب انبار سردار و کاخ چهل ستون از جمله آثار باستانی این شهر است با خرید بلیط هواپیما قزوین می توانید به تاریخی ترین شهر ایران سفری خاطره انگیز داشته باشید. قیمت بلیط هواپیما به دلیل وجود پروازهای چارتری و سیستمی متفاوت است و با توجه به ساعت و روز پرواز نیز می تواند تغییراتی داشته باشد.

نوشته های یونان باستان این شهر را با نام راژیا معرفی نموده اند که در کتب اروپایی با نام های آرساس و آرساسیا شناخته می شده است. که در دوره ی ساسانیان کشوین و با گذشت زمان به قسوین و امروزه که با نام قزوین شناخته می شود. عصرهای مختلفی بر این شهر گذشته که پس از ساسانیان می توان به حکومت سلجوقیان و سپس صفویان اشاره داشت.

آب و هوای قزوین در تابستان خنک و در زمستان سرد است میزان بارش سالیانه قزوین در مقایسه با شهرهای مجاور خود بالاتر است و طبیعتی سرسبز و آباد را همواره در طبیعت خود جای داده است. با خرید بلیط هواپیما در تابستان سفری دل انگیز را در این شهر تجربه کنید. از جمله خواراکی های خوشمزه و پرطرفدار این شهر می توان قیمه نثار ، شیرین پلو، هلیم سنتی قزوین ، آش دوغ ، کوکوی شیرین ، یتیمچه ، بستنی پرخامه قزوین نام برد.

 

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی