گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

گردشگری با بلیط هواپیما

شرح مختصری در مورد گردشگری در شهرهای مختلف ایران با بلیط هواپیما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشهد با داشتن آب و هوای خوب در تمام طول سال و همچنین نور زیاد آفتاب ، یک شهر عالی برای بیرون رفتن است اگرچه ممکن است از نگاه اول به نظر برسد مانند یک شهر پراکنده ، مردم محلی به شما بگویند که تعداد فضای سبز و پارک ها در مشهد کم است. شما میتوانید به پارکهایی در سطح شهر مشهد بروید و از پیستهای دوچرخه سواری  استفاده کنید.

این پیست ها بیش از سه مایل در مرکز شهر مشهد از دریاچه سناباد تا پارک ملت عبور می کند و از دیگر فضای سبز مانند پارک کوهسنگی این پیست آسفالت و مسطح است و این امر برای بیشتر دوچرخه سواران در دسترس و قابل استفاده است. در جای جای این کره ی خاکی که هستید می توانید بلیط هواپیما مشهد خود را از وب سایتهای معتبر خریداری کنید و برای دیدن مشهد به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر کنید.

پارک ملت یکی از محبوب ترین فضاهای سبز مشهد است که در حدود 30کیلومتری شمال مرکز شهر واقع شده است بسیاری از در زیبا سازی در زمینه فضای سبز در این پارک انجام شده و همچنین پیست پیاده روی مناسبی را برای علاقه مندان به پیاده روی در تمامی سنین محیا نموده است.  

در پارک کوهسنگی مشهد که از دیگر جاذبه های دیدنی و قدیمی این شهر است شما می توانید قایق سواری بر روی دریاچه را تجربه کنید و از دیگر فضاهای کوهسنگی شامل رستوران ها و بوفه های متنوع مواد غذایی ویا حتی بازارچه های کوچک برای خرید صنایع دستی بهره ببرید. مشهد از جمله پر پروازترین شهرهای ایران است که فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر روزانه بستر پروازهای زیادی است. بلیط هواپیما سیستمی نیز قابل دسترسی است . بلیط مشهد را بسیاری از ایرلاینها همچون ایران ایر . ماهان . آسمان. قشم ایر و.... شامل می شوند. خرید بلیط نیز امروزه با سهولت انجام می شود . خصوصا بلیط هواپیما مشهد که تعداد زیادی پرواز به این شهر وجود دارد راحت تر قابل دسترسی است.

تورهای زیادی نیز برای مشهد از شهرهای مختلف ایران برگزار می شود . میتوانید گلف بازی در این تورهای و بازدید از گوزنهای کوهی را تجربه کنید. بلیط هواپیما خارجی مشهد نیز به سهولت بلیط هواپیما داخلی مشهد قابل بررسی است . و فرودگاه شهید هاشمی نژاد پروازهای ین المملی را نیز انجام می دهد . مشهد دارای روستاها و حومه ی محلی زیبایی نیز هست. کلات نادر و یا آبشار درخش از جمله جاذبه هایی است که توریستهای خارجی را به این شهر و حومه ی آن کشانده است.

بازدید از برداشت مزارع پرتغال و دیگر میوه ها نیز برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است. و خرید از بازار قدیم مشهد نیز جزو برنامه ی بسیاری از تورهاست.

حرم امام رضا علیه السلام که از دیگر مکانهایی است که بسیاری از مسافران به قصد زیارت به آنجا میروند وسالانه  مسلمانان از کشورهای  مختلف نظیر عراق . یمن. افغانستان . پاکستان و... نیز برای زیارت حرم حضرت رضا به مشهد میآیند. سفر هوایی به مشهد جزو راحتترین نوع سفر به این شهر محسوب می شود.  

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • آنی تیکت24 بلیط هواپیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی